HARI GRADUASI TINGKATAN 5 DAN 6 ATAS 2015

Jumaat, 31 Oktober 2015 yang lalu, majlis Hari Graduasi SMK Cyberjaya telah dijalankan di Dewan Kementerian Pelancongan Putrajaya.

Daku kali ini diberikan tugasan mengendalikan persembahan untuk majlis ini walaupun sudah bertahun-tahun kumengacarakan majlis sebegini.

Dalam kekalutan tugas sempat juga kumelatih murid untuk persembahan Silat dan Nyanyian Beramai-ramai semasa pengakhiran majlis.

Dan aku bangga dengan murid-murid tingkatan 5 yang terlibat dalam persembahan ini walaupun mereka sedang bersedia untuk peperiksaan SPM dalam masa 2 hari lagi.

Jomlah kita layan gambar-gambar sepanjang majlis ini berlangsung...







Mengabadikan kenangan bersama anak-anak didik kelas 5Kemanusiaan 1. 2 tahun kuajarkan mereka subjek Sains. Moga terus cemerlang sayang-sayangku. Afifah, Echah, Irrina, Wahyu, Bella dan Farahin, teacher rindukan korang...






Bersama guru yang sering mengendalikan sistem siar raya di sekolah. Seorang yang komited dengan kerjanya. Cikgu Yahya, kekalkan kecemerlanganmu.










Antara barisan ibu bapa yang hadir memberikan sokongan moral kepada anak-anak mereka yang bakal menamatkan zaman persekolahan.



Puan Haryani dan Puan Haslinda mendapat mandat untuk mengacarakan majlis ini. They were so good!



Selain melatih murid dalam persembahan, daku menguruskan lagu-lagu yang berkumandang bersama Cikgu Yahya, otai bahagian PA System di sekolahku.





Persembahan pembukaan oleh Pasukan Seni Silat Gayung. Kesemua mereka adalah pelajar Tingkatan 5 yang akan menduduki peperiksaan SPM 2 hari lagi. Terima kasih Hanif Hanafi, Syahrizal, Hariz Yunus, Ikhmal, Shazmir, Syafiq Danial, Syahrizan dan lain-lain.



























Boboi, a.k.a Muhammad Nur Hazarizq... tahniah atas segala kejayaan sejak kamu menyertai SMK Cyberjaya. Membawa nama SMKC ke persada antarabangsa bukan sesuatu yang mudah. Moga terus melusuri kejayaan...
















Bersama 2 orang budak galah dalam kelas. Hihi





Like mother like son!! Sama cantik, sama sepadan.









Merekalah buah hati saya. Walau kadang-kala terluka namun anak-anak tetap permata hati mana-mana ibu dan bapa. Saya umpama ibu mereka di sekolah.






























Bersama dua AJK PIBG yang saya hormati. Mereka bukan sekadar ibu kepada murid saya. Mereka adalah rakan, sahabat, kakak yang sangat baik kepada saya. Saya sayang mereka. Sudah namanya adik-beradik, tergigit lidah sekali-sekala pasti jua berlaku. Namun air yang dicincang tetap tidak akan putus.


























Jejaka-jejaka kacak kelas 5K1. Saya bangga dengan bakat mereka. Bila melibatkan multimedia, merekalah juaranya. Video yang mereka hasilkan memang "superb!"




Antara 2 gadis yang gigih berusaha untuk berjaya dalam SPM. Good Luck Afifah dan Aqilah!


Inilah video yang menyebabkan empangan air mata saya pecah pada hari tersebut...







Setiap kelas Tingkatan 5 yang lain juga perlu menghantar video mereka.












Comments

Popular posts from this blog

AIDILFITRI 2013

HI-TEA TERAKHIRKU DI SMK CYBERJAYA